Oferta – AGIS nieruchomości
Działamy na obiektach w celu poprawy jakości funkcjonowania nieruchomości
OBSŁUGA TECHNICZNA FACILITY MANAGEMENT
Do głównych usług technicznego zarządzania nieruchomością należą:
- zapewnienie bieżącej eksploatacji i konserwacji obiektu zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, przeciwpożarowymi, BHP oraz ochrony środowiska
- przechowywanie oraz prawidłowe prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym m. innymi książki obiektu budowlanego, książek dźwigów, książek UDT itp
- przygotowanie eksploatacji budynku – w tym planu przeglądów okresowych, oraz bieżącej konserwacji budynku
- kontrola prawidłowego użytkowania budynku, w tym instalacji i urządzeń w jakie jest wyposażony oraz przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich przeglądów jaki organizowanie napraw
- prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii i problemów eksploatacyjnych budynku oraz kontrola nad ich usuwaniem
- zabezpieczenie obsługi awarii w obiektach, w tym nadzór zabezpieczenia miejsc awarii, usuwania awarii,
- usuwania skutków awarii
- realizacja przeglądów okresowych instalacji i urządzeń.
- przeprowadzanie inspekcji, konserwacji, usuwania usterek, nadzór nad serwisami
- zarządzanie gwarancjami
- przeprowadzanie audytów energetycznych
- wykonywanie przeglądów rocznych i pięcioletnich zgodnie z prawem budowlanym
- sporządzenie raportów miesięcznych i rocznych
- określenie i raportowanie potrzeb remontowych i modernizacyjnych
- wykonywanie remontów i modernizacji
- obsługa Help Desk 24/dobę
- dyżury pogotowia technicznego
- usługi "złotej rączki"
- kontrola postępu i jakości prac budowlanych i branżowych zmian projektowych oraz prowadzenie procedury nanoszenia zmian i poprawek w dokumentacji,
- przygotowanie dokumentacji przetargowej na potrzeby robót oraz usług branżowych
HELP DESK
Zgłoszenia obsługiwane są w systemie HELP DESK dostępnym z poziomu przeglądarki. W każdej chwili można zobaczyć ilość zgłoszeń, jak i progres ich usuwania. HELP DESK może być również obsługiwany z telefonów smartfon jako wersja mobilna. Serwis mobilny ma bezpośredni dostęp do systemu, gdzie w każdej chwili jest gotowy do działania.
Do czego służy ?
- obsługa platformy zgłoszeń – edeskfm,
- nadzór nad prawidłowym i terminowym nadsyłaniem raportów od Project Managerów
Jakie udogodnienia dla Klienta ?
- dostęp do konta 24h/7,
- wgląd w nadsyłane w raporty z wykonania usług (eksport plików, drukowanie),
- możliwość zapisywania nowych uwag, sugestii na temat wykonywanych usług,
- możliwość zapisywania nowych zleceń,
- informowanie o zmianach terminów.
USŁUGI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
Realizujemy kompleksowy nadzór ppoż w obiekcie przez inspektora ochrony przeciwpożarowej. W momencie podpisania umowy przejmujemy prowadzenie prac w zakresie jak niżej.:
- nadzór nad stanem bezpieczeństwa ppoż w budynku/ach,
- sporządzanie protokołów ze stanu bezpieczeństwa pożarowego w obiekcie,
- prowadzenie wymaganej dokumentacji z zakresu ochrony ppoż,
- oznakowanie obiektów znakami ochrony przeciwpożarowej oraz ewakuacyjnymi,
- doradztwo z zakresu ochrony przeciwpożarowej, wymagań przeciwpożarowych,
- korespondencja z Państwową Strażą Pożarną,
- pomoc w usunięciu nakazów pokontrolnych,
- wykonywanie planów ewakuacji, procedur ewakuacji ludzi i mienia,
- pilnowanie wymaganych terminów przeglądów i konserwacji budynku, sprzętu i urządzeń przeciwpożarowych,
- prowadzenie dokumentacji prac niebezpiecznych pod względem pożarowym,
- organizowanie praktycznego sprawdzenia warunków i organizacji ewakuacji,
- opracowanie i/lub aktualizację instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
- prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych dla pracowników,
- przeglądy gaśnic i hydrantów poprzez firmy zewnętrzne
- zakup gaśnic oraz znaków ewakuacyjnych i ochrony przeciwpożarowej.
SERWISY WŁASNE I PODWYKONAWCÓW
przykładowa mapa wybranej struktury
systemy powiadamiania | Agis |
serwisy techniczno operacyjne | Agis |
systemy sanitarne | Agis |
hvac systems | Agis |
BMS | Agis |
systemy elektryczne | Agis, Elipidi |
systemy bezpieczeństwa | Agis |
drzwi, bramy | Agis, Dorma, Geze |
windy | Schindler, Otis, Pilawa |
SERWIS MOBILNY DEDYKOWANY DO POTRZEB KLIENTA
- pogotowie techniczne
- usługi interwencyjne help desk 7/24
- korzystamy z aplikacji IT IS EASY
- pełen zakres usług serwisowych m.in:
- wentylacji mechanicznej
- klimatyzacji (w tym precyzyjnej)
- instalacji chłodniczych dla klimatyzacji
- instalacji grzewczych
- instalacji nawilżania
- instalacji ppoż.
- automatyki i systemu nadzoru BMS
- zabezpieczeń, kontroli dostępu i dozoru
- instalacji elektrycznych
- kontrolowanie efektywności energetycznej nieruchomości
AGIS Management Group Sp. z o.o.
Kontakt
Tel: +48 58 661 41 02
Tel/fax: +48 58 671 00 00
ZAPYTAJ O INDYWIDUALNĄ OFERTĘ!
Odpowiemy w ciągu 24 godzin.