Wymagania:

  • państwowa licencja Zarządcy Nieruchomości mile widziana,
  • min. dwuletniego doświadczenia w zakresie zarządzania/administrowania Wspólnotami Mieszkaniowymi oraz znajomość zakresu pracy property managera,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomości obsługi komputera (MS Office) mile widziana znajomość programu SŁONIE Mieszczanin,
  • prawa jazdy kat. B,
  • umiejętności pracy w warunkach stresowych,
  • dyspozycyjności,
  • sumienności i odpowiedzialności.

Obowiązki:

  • bieżąca obsługa Wspólnot Mieszkaniowych i budynków komercyjnych polegająca na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania nieruchomości,
  • stały kontakt z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i Inwestorów,
  • opracowywanie planów finansowo-gospodarczych oraz planów remontowych,
  • przygotowywanie oraz prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych,
  • nadzór na prawidłową realizacją założeń z zebrań rocznych.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stałe możliwości szkoleń,
  • samochód firmowy,
  • możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,
  • dodatkowy atrakcyjny system gratyfikacji zależny od wyników pracy,

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres mailowy: zarzadzanie@agis.nieruchomosci.pl

Zastrzegamy odpowiedź do wybranych kandydatów.

Prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Lubię to!