Wymagania:
- państwowa licencja Zarządcy Nieruchomości mile widziana,
- min. dwuletniego doświadczenia w zakresie zarządzania/administrowania Wspólnotami Mieszkaniowymi oraz znajomość zakresu pracy property managera,
- wykształcenie wyższe,
- znajomości obsługi komputera (MS Office) mile widziana znajomość programu SŁONIE Mieszczanin,
- prawa jazdy kat. B,
- umiejętności pracy w warunkach stresowych,
- dyspozycyjności,
- sumienności i odpowiedzialności.
Obowiązki:
- bieżąca obsługa Wspólnot Mieszkaniowych i budynków komercyjnych polegająca na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania nieruchomości,
- stały kontakt z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych i Inwestorów,
- opracowywanie planów finansowo-gospodarczych oraz planów remontowych,
- przygotowywanie oraz prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych,
- nadzór na prawidłową realizacją założeń z zebrań rocznych.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
- stałe możliwości szkoleń,
- samochód firmowy,
- możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,
- dodatkowy atrakcyjny system gratyfikacji zależny od wyników pracy,
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres mailowy: zarzadzanie@agis.nieruchomosci.pl
Zastrzegamy odpowiedź do wybranych kandydatów.
Prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”